fbpx

מה עושים באילת: 3 פסטיבלים באילת 2023

אילת היא ללא ספק בירת התיירות הישראלית בחודשי הקיץ, מגיעים אליה מכל רחבי הארץ ל-2 סיבות עיקריות. הראשונה היא בכדי לצבור כוחות מחודשים ולקחת מנוחה משגרת העבודה הסוחפת והלפעמים מעייפת, השניה היא בשביל לטרוף את העיר. הרשו לנו לבשר לכם שהמאמר מיועד אך ורק לטובת האוכלוסייה מהסוג השני, אם בכוונתכם להגיע לאילת בשביל לנוח: לצערנו הכתבה לא מיועדת עבורכם, באיירדרופ אין אף פעם מנוחה. בכל אופן, אנחנו חושפים בפניכם את הפסטיבלים הכי גדולים לאילת 2023, תהיו מרוכזים.

Amnezia Festival 2023

אמנזיה פסטיבל 2023 ROUND TWO

פונים אלינו בכל יום בליינים שמרגישים תחושת פספוס שלא הספיקו\יכלו להגיע לפסטיבל אמנזיה בחודש מאי. רצינו לבשר לכם שהכל בסדר, הם עושים זאת שוב והם מבקשים ממכם מראש לצפות לטוב ביותר. כן כן, הם מכינים לכם ליינאפ מהסרטים (עדיין לא פורסם) והוא נועד לסגור לכם את עונת הקיץ על הצד הטוב ביותר באמצעות יצירה מחודשת של מציאות קצת אחרת, מלאה באלפי חוויות, מוזיקה משובחת ורגעים קסומים. פסטיבל אמנזיה יתרחש בסוף אוגוסט וניתן כבר היום להזמין אונליין במחירים מוזלים מלונות וצמידים באמצעות הלינק המצורף או מול אחד היח"צנים של איירדרופ. מחכים לכם גם הפעם שלוש מסיבות צהריים בבריכת המלון (לאונרו רויאל ריזורט) ו-2 מסיבות לילה (בסלינה, וחוות הגמלים).
תאריכים: 31.08-02.09 2023

רדמון

לייפטיים פסטיבל - ארטבט

השמועה אכן נכונה! ארטבט מגיעים לישראל להופעה בלתי נשכחת בחוות הגמלים באילת, ללא ספק מדובר באחד ההרכבים הבולטים והפופולריים ביותר בעולם וכל זה בחסות לייפטיים שמתכננת לבליינים הישראלים סופ"ש מיוחד במינו באילת. מצורף לינק להזמנת כרטיסים להפקה של ארטבט חוות הגמלים אילת וגם לאפטר הרשמי שיתקיים בפארק המים החדש.
תאריך: 28-30.09 2023

סלינה פותחת את שעריה - קיץ 2023.

סלינה פותחת את שעריה לכבוד קיץ 2023.
מועדון סלינה אילת הינו היעד המושלם לחובבי הלילה המחפשים חוויה חסרת פשרה. ממוקם בלב העיר, כאן ניתן למצוא את השילוב המושלם בין אווירת בריזה ימית, לבין הפולס הרועמת של המוזיקה החדשנית. המועדון מציע סדרת אירועים מיוחדים, DJ's מובילים מהארץ ומחו"ל, ושירות ברמה עולמית. בין אם אתם באילת לחופשה או לסוף שבוע מהנה, הביקור במועדון סלינה הוא בטוח להשאיר בכם טעם של עוד.

נאלץ להשאיר לכם טעם של עוד, למרות שהפורטל שלנו אוהב להציג לכם את כל המידע ראשונים יש דברים שזכות השתיקה יפה להם. בימים אלו נרקמים פרויקטים חדשים, מסרטטים לכם הפקות חדשות, מייצרים מופעי ART ופירוטכניקה, ועושים הכל על מנת לספק לכם את התוכן הטוב ביותר. איירדרופ תעדכן את הפוסט בהמשך ותחשוף עבורכם פסטיבלים נוספים לאילת 2023 אז תהיו מעודכנים, תחזרו אלינו וכמובן שאתם יותר ממוזמנים לקפוץ לעמוד הראשי בכדי לראות מסיבות היום ופסטיבלים נוספים בארץ, במרכז, בדרום ובצפון.

איירדרופ (airdrop.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק קישורים לאתרים חיצוניים בלבד ואינו אחראי בשום צורה על התוכן, חוות הבילוי, העלויות והתשלומים. אנו ממליצים על אירועים על פי ראות עינינו בלבד.​

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם