fbpx

מסיבות ראש השנה 2023

חוגגים את השנה העברית החדשה רק עם איירדרופ! הכנו לכם רשימה מדהימה שכוללת את המסיבות, ההפקות והפסטיבלים הכי חזקים לחג המיוחל הזה. לפניכם רשימה מתעדכנת אוטומטית של מסיבות ראש השנה 2023 במבחר ז'אנרים. לא בטוחים לאן אתם רוצים ללכת? זה פשוט מאוד, תשלחו הודעה בוואטסאפ לאחד מאנשי הצוות שלנו ואנחנו נתאים עבורכם את המסיבה המושלמת בהתאם לסגנון המוזיקלי שאתם אוהבים, האומנים שאתם אוהבים, המיקום שלכם בארץ ואפילו נצליח לקלוע לקהל בגילאים שלכם. אנחנו מחכים לכם בכל אחד מערוצי הוואטסאפ שלנו, וכמובן הקבוצות אליהם אתם מוזמנים להצטרף באהבה. להלן, הרשימה הכי משובחת שיש עבור מסיבות ופסטיבלים בישראל של ראש השנה 2023.

אז כפי שהבנתם השנה הכנו לכם תוכן שעולה על כל ציפייה בזכות אומנים מטורפים שיעלו לנגן לכם באדמת הקודש ובראשם עומד היוצר והדיג'י שנחשב אולי אפילו הגדול בעולם בסצינת הטכנו לא אחר מאשר סולומון בסט ארוך במיוחד בפארק הירקון בחיזוק של אומנים ישראלים מובחרים כמו מגית קקון וג'ניה טרסול, כמו כן תוכלו למצוא אפטרים שווים במיוחד ועוד מבחר של מסיבות ראש השנה 2023 שיעשו לכם שנה עברית חדשה טובה יותר וללא ספק שתתחיל ברגל ימין, כי מה יותר חשוב מזה?

רוצים לקבל עדכונים ראשונים? להנות מהטבות ומחירי כניסה מוזלים למסיבות (אפילו חינמים). כל מה שעליכם לעשות הוא להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו או להשאיר פרטים מתחת למאמר זה ואנחנו כבר נצרף אתכם לקהילה הכי בליינית במדינה. איירדרופ הינה חלוצה בתחום הז'אנר האלקטרוני ומקבלת עדכונים בזמן אמת מעשרות מפיקים ישראלים ובינלאומיים וכן יודעת לעדכן אתכם ראשונים בכל מה שחם, ולא רק במבחר מסיבות ראש השנה 2023, אלא פסטיבלים והפקות לאורך כל השנה! במידה והגעתם לכאן ולא בסמוך לחג כנראה שיוצגו לכם מסיבות עדכניות לסופש"ים הנוכחיים והקרובים ויתר המועדים. אנחנו מאחלים לבליינים שלנו הנאה מרובה והכי חשוב – תשמרו על עצמכם!