fbpx
סמל איידרופ

עולם שלם של טראנס וטבע

מסיבות טראנס הן אירועים חברתיים בהם מתנגנת מוזיקה אלקטרונית מסוג טראנס. מסיבות אלו נערכות בדרך כלל במקומות פתוחים, כגון חופים, מדבריות או יערות. הן מאופיינות באווירה של אהבה, קבלה וקהילה. מוזיקת טראנס היא סוג של מוזיקה אלקטרונית שמאופיינת בקצב מהיר, תבניות קצרות וחזרות רבות. היא נוצרה בשנות ה-80 של המאה ה-20 באירופה, והתפשטה במהירות ברחבי העולם. מסיבות טראנס צברו פופולריות רבה בשנות ה-90 של המאה ה-20. הן הפכו לאירועים חברתיים חשובים עבור קהילת הטראנס, שהיא קבוצה של אנשים שחולקים אהבה למוזיקה זו. קהילת הטראנס היא קהילה עולמית שחוברת יחד סביב אהבתם למוזיקת טראנס. חברי הקהילה ידועים בדרך כלל באהבה, בקבלה ובסובלנות שלהם. מסיבות טראנס הן הזדמנות עבור חברי הקהילה להתאסף יחד, לחלוק את אהבתם למוזיקה ולחגוג את החיים. הן מהוות מקום של ביטוי עצמי, של יצירתיות ושל חיבור רגשי. אוהבים את הטבע? מתחברים למוזיקת טראנס? איירדרופ הינה פורטל המתמחה במוזיקה אלקטרונית, מודרנית ואלטרנטיבית. החל ממסיבות שנמשכות כ-12 שעות ועד לפסטיבלים שנמשכים אף כמה ימים. אנחנו עושים הכל על מנת להנגיש את התחום באינטרנט, לספק מידע אמין ולפרסם אך ורק פסטיבלים ומסיבות טראנס וטבע באישור המשטרה ועם קהל בליינים נאמן, כאלו שלא עשו פדיחות ולא זלזלו בבליינים שלהם. בין אם מדובר במסיבת טבע המתרחשת תחת כיפת השמיים ולחילופין אין מדובר במועדון המציג מוזיקת טראנס במיטבה (לא תמיד תנאי מזג האוויר ועונות השנה מאפשרות להפקות שלנו להתבצע באוויר הפתוח) אנחנו כאן בכדי להציג אותם על הצד הטוב ביותר, יחד עם האותיות הקטנות וכמובן יחד עם LINEUP מסודר, ברור וקריא.

היכן האירועים הקרובים שלנו?

בכל יום אנחנו קמים לעוד מסע של איתור מסיבות טראנס ופסטיבלים של טבע, מתנהלים באופן ישיר מול המפיקים ומבקשים את הפרטים המלאים, מייצרים תכנים ועוברים על ההיסטוריה של ההפקות שמתפרסמות אצלנו באתר. כך שבכל תקופה שתכנסו לעמוד שלנו תיחשפו לתכנים חדשים בלוקיישנים שונים עם יוצרים והדליינרים שונים. אנחנו מנסים בכל יום מחדש להמשיך לייצר לכם מסע קסום שמנצל במקסימום את האקלים העכשווי, להציג בפניכם את האומנים הגדולים שבדרכם לאדמת הקודש וכמובן לאמת את הפרטים ולוודא שהם מדויקים עבורכם.

הצוות שלנו מלווה אתכם בכל שעות היום! החלטתם שאתם מעוניינים להגיע לפסטיבל או מסיבת טבע כזאת או אחרת אבל לא נסגרתם על הפרטים או הבנתם את כוונת המשורר? יש לפרויקט הזה אמא ואבא, ואנשי צוות שעושים את המקסימום בכדי לחשוף ולהנגיש לכם את כל המידע הקיים. לכן אנחנו תמיד מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך הוואטסאפ ולשאול כל שעולה על ליבכם, אנחנו אומנים לא מבטיחים לענות לכם אבל כן משתדלים לעשות את המירב באמצעות הכלים העומדים לרשותנו.

המענה מתבצע אך ורק ברוח טובה, במידה ולא תתקיים שיחה בוגרת, איכותית ומכבדת בין הבליינים לבין אנשי יחסי הציבור שלנו לא יינתן מענה נוסף ושום תמיכה אותה אנחנו נותנים ללא שום חובה, אלא עושים זאת באהבה ורוצים לקבל אותה בחזרה ולהנות משיח עם וויב טוב. מקווים להנות בכל יום מחדש מאנשים טובים ומבליינים שיודעים לעשות שמח ולא לבאס את האווירה.

מפיקים מסיבות טבע?

הקהילה שלנו מקבלת הפקות חדשות בתנאי שבאמת הן מספקות תמורה הוגנת, הצוות של איירדרופ עושה הכל על מנת לחשוף הפקות בין אם בתחילת דרכם או בין אם מדובר בכאלו שרצות כבר שנים. הקריקטריון שלנו הוא נאמנות לבליינים, עמידה בהתחייבויות אלא במקרים חריגים של כוח עליון ואילוצים, וכמובן מקוריות. הדרך בה הגענו למבחר המשובח שיש לנו כיום הוא בזכות הפדנטיות והצורך הרב לייצר מסע בקרב הבליינים הגולשים באתר של איירדרופ. לאחר שעשינו זאת בענק בסצינת הטכנו כיום הצלחנו לצבור קהל גדול של חובבי מסיבות טבע (או טראנס). גולשים אצלנו באתר למעלה מ-10,000 גולשים בחודש בממוצע ויש לנו למעלה מ-4,000 חברים בקבוצות הוואטסאפ שלנו שהצטרפו מבחירה. בנוסף לכך אנחנו מפעילים חשבונות רשמיים של מותג איירדרופ באינסטגרם, פייסבוק והטיקטוק ונהנים יחד עם הקהל שלנו מקהילה צומחת.

MORE PARTIES