fbpx

בגדים למסיבות טכנו

החלטתם שאתם רוצים לבוא בהופעה בולטת למסיבה ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? איירדרופ הינו פורטל הנועד להצמיח את סצינת המוזיקה האלטרנטיבית בישראל. אנחנו לא כאן אך ורק על מנת לעזור לכם למצוא מסיבות לסופ"ש (או לכל יום אחר במהלך השבוע) אלא גם על מנת לעזור לכם להיות בולטים, חגיגיים במיוחד ומלאים בסטייל עוצר נשימה, גם אם חשוך יהיה קשה לפספס אתכם. לפניכם מבחר עשיר של יצרנים ויבואנים רלוונטיים שמתאימים למסיבות, מועדונים ופסטיבלים של טכנו. אז אם עד היום לא הבנתם איפה לחפש בגדים למסיבות טכנו אפשר להגיד שהמסע הסתיים.

AROES HATS

לא להתעלף על ההתחלה! מדובר בסיפתח מצוין שיסגור לכם פינה לאקססוריז המושלם! כובע ממזמן הפך לאחד הפריטים הכי מבוקשים ומוצלחים באופנת מסיבות טכנו, מהסיבות הפשוטות שמדובר בפריט לא מתאמץ ויחד עם זאת בולט ומהודר במיוחד, המותג מנוהל על ידי מעצבת צעירה המייצרת את הכובעים באופן אישי ואף מבצעת עבודות בהזמנה אישית מעבר לקטלוג המהמם, בו תוכלו לצפות בחשבון האינסטגרם שלה. דאגנו גם לפנק אתכם ב-10% על כל המוצרים למגיעים דרך המודעה!

ARKETA

ב-3 מילים? אופנה אלטרנטיבית אמיתית. בואו נתחיל ממחילה מאיתנו אליכם, למרות שהחנות כוללת מגוון פריטים לגברים *בכל ימות השנה* לא יכלנו להתעלם מהמין היפה, עם סטים מהממים המיוצרים על ידי מעצבי על. אופנת בוטיק של ממש, הפריטים מתחלפים בקצב היסטרי ולכן אין להם את הפריטים בשום אתר, רק ביקור בחנות הרשמית שלהם במתחם התחנה תאפשר לכם להתחיל את מסע השופינג העוצר נשימה. כמו כן תוכלו לחפש אותם באינסטגרם גם כן ולהתעדכן במבצעים ומלאים חדשים שמגיעים לחנות.

עוסקים במלאכה, מעצבים בגדים למסיבות טכנו ומעוניינים לשווק אותם? לא יודעים איך להתחיל? איירדרופ הינה קהילה העוסקת במתן מענה וניהול של קהילת בליינים חסרי מנוח, אנחנו מקדמים ומצמיחים קהילה מדהימה ושוברת מוסכמות, ואתם יכולים להיות חלק מזה. עם למעלה מ-6,000 גולשים בחודש. תשלחו לנו הודעת וואטסאפ או שתשאירו לנו הודעה בטופס יצירת הקשר ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם.

אז הספקתם כבר לקנות בגדים למסיבות טכנו ואפילו מצאתם את הלוק המושלם לפסטיבל הקרוב אבל עדיין לא החלטתם לאן לצאת? בזה אנחנו מומחים! אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד הראשי של איירדרופ ולמצוא עשרות הפקות, פסטיבלים, מועדוני לילה ורייבים עוצרי נשימה, במקביל תוכלו לשלוח הודעה באמצעות הוואטסאפ לאחד היח"צנים שלנו ולקבל תמיכה מלאה וייעוץ בהתאם לסגנון שלכם, הגיל והעדיפויות. הצוות שלנו חי ונושם את התחום ויודע בלב שלם להמליץ לכם בכנות מלאה ובחשיבה על טובתכם האישית בלבד. הנה הצצה קטנה לחלק מהפסטיבלים המופיעים בפורטל שלנו.