fbpx

14.05 | SUNNER פארק אריאל שרון

אנחנו משערים שהגעתם לעמוד הזה מכיוון ששמעתם באוויר דיבור על מסיבה מאוד גדולה שתתרחש בלא אחר מ- פארק אריאל שרון יום העצמאות. אז אכן השמועה נכונה, ההפקות השנה גדולות במיוחד, נמצאות בלוקיישנים יוצאים מן הכלל. אז תתחילו להתכונן ליום העצמאות 2024, אל תחכו לדקה התשעים ותחפשו מסיבה מזדמנת כשיש לכם הפקות גדולות כלכך.

אז מדובר בעצם בפסטיבל שקיעה שיתקיים ביום רביעי, 14 במאי 2024 החל מהשעה 15:00 בצהריים ועד 23:00 בלילה. כאשר הוא מופק על ידי הפקת SUNNER (האחראים על האירוע העצום באקספו בפורים האחרון).
כמו שאתם יודעים ההפקה מוכרת בעיקר בתחום המוזיקה האלקטרונית, גם כאן תהיה הפקה טכנו יוצאת מין הכלל עם השמות הכי מדוברים בארץ וכמובן הפתעות נוספות שתגלו בהמשך כשהליינאפ המלא יתפרסם.
תתכוננו לתפאורה עוצרת נשימה וקונספט שלא נראה לעולם במדינה.

 פארק אריאל שרון, המשתרע על פני 8,000 דונם, הוא פארק מטרופוליני ייחודי הממוקם בדרום תל אביב. הפארק, שהוקם על גבי אתר חירייה, לשעבר אתר פסולת ענק, הפך לאחד מאתרי הטבע והפנאי האהובים בישראל.

פארק אריאל שרון יום העצמאות מסיבה, הפך למקום המדובר ביותר למסיבות בארץ. . המסיבה המרכזית של יום העצמאות בשנה שעברה הייתה קרנבל ענק עם רחבת ריקודים, מסכי לד עצומים, רמקולים עוצמתיים וקהל יפייפה.
אלפי אנשים השתתפו בחגיגות, תורמים לאווירה אווירה ושמחה.

פסטיבלים נוספים בארץ

כמו שאמרנו, משהו בשנת 2024 לוקח את הדברים רחוק יותר, אם חשבתם שזה הכל אז תופתעו לדעת שיש מסיבות נוספות וגם מבחר מתחמי ענק בתל אביב שנסגרו במיוחד עבור מסיבות מיוחדות ומושקעות במיוחד ולא רק פארק אריאל שרון יום העצמאות, אנחנו ממליצים לכם לצפות בהפקות הבאות המתעדכנות באופן אוטומטי ובמקביל תוכלו תמיד לשלוח לנו הודעת וואטספ לכל שאלה ואנו נמליץ לכם מסיבה בהתאם לסגנון שלכם.

איירדרופ (airdrop.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק קישורים לאתרים חיצוניים בלבד ואינו אחראי בשום צורה על התוכן, חוות הבילוי, העלויות והתשלומים. אנו ממליצים על אירועים על פי ראות עינינו בלבד.​

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם