fbpx
Search
Close this search box.

מסיבות טו באב 2023

נשארתם לבד גם השנה? קודם כל תנשמו עמוק, הכל בסדר, רווקים נהנים יותר בחג! דבר שני תשלחו את העמוד הזה לכל חבריכם הרווקים בכדי שלא תהנו לבד מהזהב הזה. אם אתם בזוגיות אבל השנה אתם רוצים לשבור שגרה כי נמאס לכם לחגוג במסעדות (בואו, מה אתם משווים בכלל) אז אנחנו נשמח לארח אתכם בהפקות מטורפות, אז חברים יקרים וחברות יקרות הגעתם למבחר מסיבות טו באב 2023 הכי גדול ומשובח בשכונה, ואם הסתבתם ואתם לא בטוחים כלכך לאן עדיף לכם לצאת תשלחו לנו הודעה בוואטסאפ ואנחנו כבר נדאג להתאים לכם את המסיבה המושלמת לסגנון שלכם. בין אם אתם מעדיפים טכנו או מיינסטרים יש לנו את כל מה שרק תצטרכו בכדי לעבור את טו באב בשלום ואולי תצאו משם עם בן\בת זוג 😉

אם אתם מתבאסים מלהיות רווק\ים זה כי כנראה אתם לא יודעים איך לעשות את זה נכון, שלא תחשבו לרגע שאנחנו בעד – אבל אפשר לחיות עם זה בשלום ואפילו להנות מהיתרונות של זה. אחת הדרכים הטובות ביותר להנות מהענף היא באמצעות חיי הלילה הסוערים של תל אביב, לא כולם מכירים אותם, וגם אם כן לא בהכרח יודעים לעשות את זה נכון. בזכות איירדרופ תוכלו להיחשף לתוכן הכי איכותי של חיי הלילה וכמובן מסיבות טו באב 2023 בפרט בעמוד הזה. אנחנו יודעים שאתם צמאים לזה ואנחנו השתדלנו לעשות את הכי טוב שלנו, חשוב לנו לציין שמוצגים בעמוד זה גם תכנים בתאריכים שונים ויש להתייחס ולשים לב לתאריכים של כל ההפקות המופיעות בעמוד בכדי לא להזמין כרטיסים שלא בתאריך המבוקש עבורכם.

במידה ומצאתם טעות באחד התכנים המופיעים הנ"ל יש לפנות לאחד מאנשי יחסי הציבור של איירדרופ ואנחנו כבר נדאג לתקן בהקדם האפשרי, התוכן באתר אינו באחריותנו ואין אנו לוקחים שום חלק בהפקות המופיעות באתר, נשמח לעזור לכם להשיג את פרטי יצירת הקשר של כל הפקה לחוד במקרה של תקלה, בקשה או אי הבנה. במידה ואתם רוצים להיחשף להפקות או פסטיבלים נוספים ולא רק עבור מסיבות טו באב תוכלו להגיע לעמוד הראשי ושם להנות מהתוכן המלא שיש לנו קדימה, ואו להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו בכדי להנות מעדכונים שוטפים ובזמן אמת, קודי הנחה ומבצעים.